Back to All Events

Khatwa - خطوة


On 29-04-2017 and 01-05-2017, Project Future will be organising an event in WaraQ Art Space from 10am to 5pm that will talk about the future of Libya and entrepreneurship and the hurdles we face as Libyan entrepreneurs, aspiring entrepreneurs, activists and freelancers. Through the use of games and discussions we will try to understand, together with you, how the environment we work in can be bettered and enhanced. We will especially focus on the rise of co-working spaces and whether it would solve the problems we face as entrepreneurs in Libya. We would love to welcome you on one of the dates! 

Apply Now!

سيتم بعون الله تعالى التنظيم لملتقى رواد الأعمال الليبين و الذي يهدف لمناقشة مستقبل ريادة الأعمال في ليبيا و كل ما يخص التحديات و الصعاب التي يواجهها كل من رواد الأعمال و المتطلعين لريادة الأعمال و النشطاء و المتعاقدين المستقلين و أصحاب الأعمال الحرة على حد سواء.

سيتضمن الملتقى ورشة عمل قيمة يتخللها العديد من المناقشات الهادفة و الألعاب التدريبية الشيقة و الأنشطة التفاعلية.
و التي بدورها تهدف لفهم كافة التحديات و الصعاب التي تواجهها ريادة الأعمال في ليبيا، و محاولة الوصول لكيفية طرق تحسين و تطوير بيئات العمل.  
كما أنه سيتم التركيز و بشكل خاص علي ما يسمى ببيئة "مكاتب العمل المشتركة " وما إذا كان تفعيل هذه البيئة الحديثة من نوعها سيعمل على تدليل هذه التحديات و الصعاب أم لا.  

علماً بأن الملتقى سيعقد في مدينة طرابلس خلال يومي:
29-4-2017
1-5-2017

!قدم الآن

 

You can find Project Future on Facebook